بدون شرح

 

 

به خدا

 

 

 

چیزی نمی خواهم جز یک اتاق تاریک

 

 

 

یک موسیقی بیکلام

 

 

یک فنجان قهوه به تلخی زهر

                  و

 

خوابی به آرامی یک مرگ همیشگی ...

 

 

................زیاده.................

 



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت22:48---9 دی 1391
webloge kheyli ghashangi dari,age sepideh ro didi, in golo behesh bede

سپيده
ساعت22:43---9 دی 1391
بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره
انتظار تو کشیدم تا که برگردی دوباره
در غروب رفتنت ، لحظه هایم را شکستم
زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم
پشت شیشه روز و شب ، دل به بارون می سپارم
من برای گریه هام ، چشمه ها رو کم می یارم
انتظار با تو بودن منو از پا درمیاره
ترس از این دارم که بی تو ، تا ابد چشام بباره


سپيده
ساعت22:41---9 دی 1391
من آن درمانده در راهم که پایانم به ویرانیست
چو شمعی ام که می سوزد ، وَ فرجامم به پایانیست

اگر خندان و بشاشم به دل صد بارِ غم دارم
سکوتم بدتر از مردن به جانم ناله پنهانیست

غریبی مانده در غربت تنی از جنس شب دارم
غمی در سینه ام جاری وجودم درد انسانیست

به پایم بسته زنجیری درون خانه ام اندوه
ز آرامش تهی هستم گریزانی که زندانیست

چنان سرخورده از خویشم که با شادی گَل آویزم
بخوان آیینه نامم را نمایانی که عریانیست

دهان یخ بسته از سرما ازین تکرار می سوزم
به دنبالم نیا دیگر پر از شعرم که جوشانیست

گنه کاری عیان هستم سوالی بر لبم دارم
کی ام من کیستم من کی؟ که درمانم غزلخوانیست

سوالم را به دل گفتم جوابی دل نواز آمد
نوایی یکصدا گوید تو دریایی که طوفانیست


سارا
ساعت20:06---9 دی 1391
سلام عزیزم. این چه حرفیه؟ وظیفم بود که سر بزنم. نه عزیزم من همیشه بهت سر میزنم. خوشحالم که از آهنگه وبم خوشت اومد.

سارا
ساعت14:23---9 دی 1391
راستی من با اسمه "روزگار تلخ" لینکت کردم تو هم با اسمه "شب های تنهایی" لینکم کن. ممنونم

تارا
ساعت13:51---9 دی 1391
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
هَـــر چـیـــزﮮ زَمـــانـــﮯ בآرَב
نــفــῳـــم هــم کــه باشـﮯ
בیــر بــرســـ ـــی مـــטּ رَفــته امـ
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


رویا
ساعت13:14---9 دی 1391
حسادت نکن اینکه بعد از تو بغل گرفته ام زانوی غم است

ابوالفضل مرتضوي
ساعت11:11---9 دی 1391
سلام وقتت بخير وب عاليي داري ، بعدا همشو مي خونم و نقد ميكنم . با اجازت البته.
بازم به مهر 90 سر بزن ، اگه مي خواي داستان بزاري تو مهر نود اولا منبعش رو يادت نره دوما سعي كن ايراني باشه درود .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 دی 1391 ا 20:36 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.